Terug
B22-0-A31 Uitvoeren projecten programmaplan dienstverlening, waaronder doorontwikkelen dienstverlening/klantcontact van de toekomst en persoonlijke hulp bij aanvragen

Geld (toelichting)
Geen additionele kosten
Afwijking opgegeven in de 1e TR 2022: Geen afwijkingen
Afwijking opgegeven in de 2e TR 2022: Geen afwijkingen
Bijstelling (collegeprogramma)
Eind 2021 is in de bibliotheken in de Krimpenerwaard gestart met de Informatiepunten Digitale Overheid (IDO’s). Deze informatiepunten zijn bedoeld voor mensen die moeite hebben met digitale dienstverlening en vragen hebben over het zaken doen met de overheid. In 2022 zijn de voorbereidingen getroffen om in 2023 te starten met de pilot Servicepunten In Lekkerkerk en Schoonhoven.
In 2022 is de Kennisbank verder ontwikkeld, waardoor er meer vragen direct beantwoord kunnen worden door team Klantcontact.